وبلاگ عاشقان ماشین

وبلاگی برای کسانی که علاقه به اطلاعات ماشین و تعمیرات و تیونینگ ماشین دارند.

وبلاگ عاشقان ماشین

وبلاگی برای کسانی که علاقه به اطلاعات ماشین و تعمیرات و تیونینگ ماشین دارند.

فرودگاه صبیحه گوکچن یکی از فرودگاه های پر تردد شهر توریستی و دیدنی استانبول ترکیه بوده و برخی از گردشگران ترکیه علاقمند هستند تا از این فرودگاه برای سفر به پایتخت اقتصادی و گردشگری ترکیه استفاده کرده و از آنجا به دیگر شهرهای ترکیه سفر کنند.

اگر شما هم علاقمند هستید تا از خدمات این فرودگاه و هم چنین شیوه تردد از آنجا به دیگر نقاط استانبول آشنا شوید، با گزارش امروز سرویس گردشگری روزیاتو همراه باشید.

با توجه به اینکه سالانه میلیون ها هموطن به ترکیه سفر میکنند، آشنایی با هزینه ها و روش های حمل و نقل از فرودگاه به مراکز شهری ترکیه اهمیت دارد. اما همواره از راهنمای تورها و همچنین میزبان های مهمان نواز در ترکیه برای کسب اطلاعات استفاده کنید. به خصوص ترکیه گردهای تریپ ادوایزر و لونلی پلنتی ها.

درباره فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن

حتما شما هم تا کنون به استانبول سفر کرده و در سفر هوایی، نام فرودگاه آتاتوک را شنیده اید. این فرودگاه از معروف ترین فرودگاه های جهان برای ایرانیان بوده و فرودگاه اول ترکیه از نظر حجم تردد به شمار می رود. فرودگاه بین المللی صبیحه گوکچن استانبول در محله پَندیک در بخش آسیایی کلانشهر استانبول واقع شده و در واقع بر اساس آمار مرکز فرودگاه‌های ترکیه، این فرودگاه از نظر ترافیک حمل مسافر در جایگاه سوم در ترکیه قرار دارد. فرودگاه صبیحه گوکچن در سپتامبر سال ۲۰۱۰ از طرف کنگره جهانی خطوط هوایی ارزان قیمت در لندن عنوان بهترین فرودگاه جهان را کسب و موفق به دریافت جایزه شد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۶
khalil hojati

نظرات  (۲)

۰۶ بهمن ۹۸ ، ۱۸:۳۶ بهداد فروزش

شما فوق العاده هستید. 🌹

-

آژانس دیجیتال ایتروز مجری و مشاور پیاده سازی و گسترش کسب و کارها در فضای مجازی برای افزایش فروش و بازدید خدمات توسط طراحی سایت، تجارت الکترونیک، دیجیتال مارکتینگ، توسعه وب، سئو و طراحی اپلیکیشن.

سلام ممنونم از سایت خوبتون . سایت ما هم بیاین میتونیم تبادل لینک کنیم rahatchat.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی