وبلاگ عاشقان ماشین

وبلاگی برای کسانی که علاقه به اطلاعات ماشین و تعمیرات و تیونینگ ماشین دارند.

وبلاگ عاشقان ماشین

وبلاگی برای کسانی که علاقه به اطلاعات ماشین و تعمیرات و تیونینگ ماشین دارند.

تفریحات مجردی در آنتالیا

چهارشنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۴ ب.ظ

تجربه متفاوت از بهترین تفریحات شبانه در آنتالیا از دست ندهید

بهترین سفرمجردی که رفتید کجا بوده؟ از چه جاهای دیدن کرده اید؟ علاقه دارید کدام یکی از تفریحات شبانه را امتحان کنید؟ آنتالیا یکی از همان شهرهای ساحلی بسیار شگفت انگیز در قلب ترکیه است که گردشگران و مسافران زیادی سالانه وارد این شهر زیبا می شوند.

اگر به شهر آنتالیا مجردی سفر کرده اید و علاقه دارید به تفریحات شبانه در آنتالیا سربزنید پیشنهاد می کنم حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید.

آنتالیا٬ شهری پر از رمز و راز

شهر ساحلی در کنار دریای مدیترانه که پر از شگفتی و جذابیت های خاصی دارد. اما تفریحات در آنتالیا بیش از چیزی که تصور می کنید وجود دارد و می توان به بخش های مختلف از جمله تفریحات مختص به کودکان٬ مجردی٬ خانوادگی٬ دوستانه و شبانه که می توانید شب های دلچسبی را برای خودتان بسیازید و در ادامه بهترین ها را برای شما معرفی می کنیم.

۱-آپ شات بارup shot bar، تجربه شادترین تفریحات شبانه در آنتالیا

در سفر به آنتالیا می توانید مهیج ترین شبها را بگذرانید و خاطرات عالی را برای خودتان ثبت کنید. یکی از این بهترین جاها برای خوشگذرانی شبانه آپ شات بار است که از ساعت ۹ شب به بعد می توانید رقص و پای کوبی داشته باشید.

 

۲- کافه cello در آنتالیا٬ متفاوت ترین مکان تفریحی

شب های آنتالیا را باید در کافه سلو گذراند، کافه ای بسیار پرانرژی که موسیقی بصورت زنده اجرا می شود و چیزی که از همه بیشتر جلب توجه می کند خوانندگان معروف رپ، راک و غیره هستند که به این مکان سر می زنند.

 

منوی بسیار خوشمزه از انواع نوشیدنی ها و پیش غذاهای بسیار لذیذ که تجربه آن بسیار متفاوت است و خاطره عالی را برای خودتان ثبت خواهید کرد.

۳- کافه شبانه هنگر، شگفت انگیزترین تفریح شبانه در آنتالیا

وقتی وارد کافه می شوید حس نوستالژی بودن به شما دست خواهد داد اما ساعت ها می توانید در این کلبه رقص و پایکوبی کنید، حتما انرژی صدبرابری بدست خواهید آورد. به طبقه بالای کافه شبانه هنگر بروید و بهترین نوشیدنی ها و غذاهای خوشمزه سفارش دهید و شبی بیادماندنی را برای خودتان رقم بزنید.

 

۴- خوشمزه غذای خیابانی، بهترین تفریح در آنتالیا

یکی از چیزهای که مسافران و گردشگران به آن علاقه دارند خوردن غذاهای خوشمزه در خیابان آنتالیای ترکیه است. این نوع از غذاها به عنوان یکی از بهترین سرگرمی های معروف شناخته شده است . 

۵-  شهربازی در آنتالیا، هیجان انگیزترین تفریح شبانه

برخی از شهربازی ها در آنتالیا تا نیمه شب باز هستند و بهترین تفریحات مهیج را بازی کرد. از جمله تفریحاتی که می توان به آن اشاره کرد سرزمین عجایب، سینما چهاربعدی، بازی های کامپیوتری، اتاق فرار، اتاق معکوس و چرخ، فلک و سرسره.

۶-سواحل زیبای آنتالیا، اعجاب انگیزترین تفریحات شبانه

آنتالیا شهر ساحلی که در کنار دریای مدیترانه قرار گرفته است برای همین آب وهوای بسیار خنک و عالی دارد. مسافران و گردشگران زیادی سالانه برای تفریح به کنار این سواحل می آیند و خوبی که این ساحل ها دارند این است که مسئولان اجازه می دهند تا صبح در ساحل تفریح کنند

 

https://persianparvaz.com/ticket/tehran-to-antalya/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۲
khalil hojati

نظرات  (۱)

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

 

هم میهن ارجمند! درود فراوان!

 با هدف توانمند سازی فرهنگ ملی و پاسداری از یکپارچگی ایران کهن

"وب بر شاخسار سخن "

هر ماه دو یادداشت ملی میهنی را به هموطنان عزیز پیشکش می کند.

خواهشمنداست ضمن مطالعه، آن را به ده نفر از هم میهنان ارسال نمایید.

 

آدرس ها:

 

http://payam-ghanoun.ir/

http://payam-chanoun.blogfa.com/

 

[گل]

 

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

۝۝۝۝♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥۝۝۝۝

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی